• תכנון-והקמת-בתים-פרטיים

תכנון והקמת בתים פרטיים

מעונינים לתכנן ולבנות את בית החלומות שלכם יחד ?

אנחנו בבית עד, לוקחים את האחריות הזו, ומציעים לכם ליווי וביצוע מראשית עד הדרך ועד למסירת מפתח ואף לאחר מכן.

בית עד מתמחה בתכנון אדריכלי המותאם לצרכיכם, ובאפיון תוכנית עבודה מקצועית למשך כל תקופת הפרויקט במהלכו נטפל במלוא סוגיות הבניה והתכנון, הוועדות וההיתרים, הליווי והסיוע בהתאמות השונות והכל ברמה הגבוהה ביותר בתחום, באופן אישי וזמין.

אנו יודעים שבניית בית הינה אירוע משמעותי בחיי המשפחה. וככזה, אנו בבית עד בוחרים לעבור את התהליך הזה יחד.

הנסיון הרב, ההכרות המעמיקה עם בעלי המקצוע המתאימים והנכונים, ההכרות עם נקודות הזמן הרגישות והקריטיות לאורך הדrך, הינם רק חלק קטן מההתמחות המצטברת של חברת בית אשר תבוא לידי ביטוי במהלך בניית בית החלומות שלכם.

תהליך הקמת הבית, הינו תהליך רחב המשלב גורמים רבים לידי מנגנון אחד שלם ומתוזמן אשר בניהול נכון, הוא הופך ליעיל וכזה הצופה אירועים הדורשים התיחסות וטיפול מבעוד מועד, ומתמודד איתם באופן מהיר וחד על מנת שלא להשפיע או לפגוע בלוחות הזמנים ומסגרת התקציב הנתונים.

אנו בחברת בית עד, מנהלים את הפרויקט על פי תוכנית עבודה מוגדרת ומתוכננת החל משלבי התכנון האדריכלי וראשית הגדרת הצרכים, דרך הוועדות ותהליכי ההיתר השונים, סיוע במו"מ עם ספקי המשנה, סיוע בבחירת חומרים וגמרים וכמובן כולל את מלוא תהליך היישום והביצוע כאשר אתם נותרים מעודכנים בדרך קבע בשקיפות מירבית.

הנסיון הרב, מאפשר לנו בבית עד, להקל עליכם את תהליך הקמת בית החלומות שלכם על ידי שליטה מוחלטת בתהליך התכנון והבניה במטרה לייצר עבורכם את השקט הנפשי המתבקש. על כן, אנו מתחייסים לכל פרויקט כאילו היה הפרויקט היחידי הקיים ומקצים עבורו כל משאב ניהולי זמין.

אתם מוזמנים לצפות בגלריות הפרוייקטים שלנו

נשמח להכיר ולהציג בפניכם את מלוא תפיסתנו ודרך הפעולה איתם אנו זוכים לשבחים רבים לאורך שנות הפעילות של חברת בית עד

בית עד – יזמות ובנייה

החברה המובילה בישראל, ליזמות ובנייה פרטית בתפיסת המודלים ובנייה בתכנון אישי

מלאו את הטופס הבא, ונציגנו ישובו אליכם בהקדם

    הרשמה למידע נוסף